پاورپوینت 300 اسلاید مناسب برای تدریس مفاهیم مدیریت بازار فصل اول انواع بازارو محیط بازاریابی فصل دوم تقسیم بازار و تعیین بازار هدف فصل سوم نیازها و رفتار خریداران فصل چهارم اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش فصل پنجم اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فصل ششم برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص فصل هفتم نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی فصل هشتم تحقیقات بازاریابی فصل نهم سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی فصل دهم چگونگی ایجاد خلاقیت در ...