لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 35 آگهی و صفحات وبیک آگهی خوب بسازیم بسیاری از آگهیها و صفحات وب موفق با پیروی از فرمول آیدا (AIDA) تهیه و تنظیم میشوند،که بر اساس آن آگهی باید1- توجه بیننده را جلب کند 2- رغبت و کشش ایجاد نماید 3- آرزو یا خواست بیافریند 4- به کنش یا عمل منجر شود متاسفانه در اغلب موارد طراحان آگهی فقط به بخش اول این فرمول بها می دهند، یعنی میکوشند به کمک حروف درشت یا با دوز و کلکهای تصویری توجه ب ...