
شبکه های اجتماعی برای بازاریابی در دنیای امروز با مطالعه بیش از چندین مقاله، مروری کلی بر مطالعات انجام شده است. مطالعات نشان میدهد، عناوین متفاوتی (نظیر رهبران عقیده، افراد پرنفوذ، خبرگان بازار و بازیگران کلیدی) برای گروه تأثیر گذار در شبکه اجتماعی استفاده شده است. تجارت الکترونیکی از زمان ظهور تا الان پیوسته با پیشرفت فناوری نوین سخت افزاری و نرم افزاری دچار تحولات بسیاری شده و نسخههای جدیدتری از آن آمدهاند. با وجود عوامل شناسایی مشترک، تاکنون جمع بندی کاملی برای معرفی خصوص ...