لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

آهنگ

اهنگ شهر رو چراغون می کنم، آینه بندون می کنم  تاج روی زلفت رو، ستاره بارون می کنم  عطر و گلابدون میارم، آینه و شمعدون میارم  با حلقه های گل یاس، تو رو به خونم میارم  بس که نازک تنت، چو حریره بدنت  مثل ژاله سحر، رو برگ گل می شونمت  بیا که آشیونه رو، دیوار و سقف خونه رو  برات گلستون بکنم، دنیای عاشقونه رو  بسته ام بار سفر ای که تویی بال و پرم  با تو ای هستی من تا به ابد همسفرم  من گلستون رو دارم گل نمیاد در نظرم  تاج خورشید نمی خوام تا که تویی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد