لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی - 20 صفحه فایل ورد - word

                                    سایمون آنهولد : سایمون مفهوم شاخص برند ملی را در سال 2005 طراحی کرد. تاریخ انتشار اولین شاخص در آوریل 2005 بود . او در ارتباط با برند کشورها ، مناطق و شهر ها به عنوان مقامات برجسته جهانی به رسمیت شناخته شد . او ویرایشگر فصلنامه برند مقصد و دیپلماسی عمومی و نویسنده ی چندین کتاب می باشد و در کتاب ها و مقالات خود توصیه هایی به تعدادی از دولت های ملی ، آژانس های ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد