لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

۴ استراتژی بازاریابی اینترنتی که هر بازاریابی باید بداند

 ۴ استراتژی بازاریابی اینترنتی که هر بازاریابی باید بداند

اگر استراتژی بازاریابی اینترنتی را تعیین نکردید این پست می تواند به شما کمک کند تا استراتژی تان را مشخص کنید. یکی از دلایلی که صنعت بازاریابی برای من خیلی شگفت انگیز است پیش بینی تغییرات جدیدی است که در راه است. بازاریابی به عنوان یک علم در حال رشد است. ۴ استراتژی بازاریابی اینترنتی که مشتری را حفظ می کند برای شما توضیح می دهم.

 

۴ استراتژی بازاریابی اینترنتی که هر بازاریابی باید بداند

اگر استراتژی بازاریابی اینترنتی را تعیین نکردید این پست می تواند به شما کمک کند تا استراتژی تان را مشخص کنید. یکی از دلایلی که صنعت بازاریابی برای من خیلی شگفت انگیز است پیش بینی تغییرات جدیدی است که در راه است. بازاریابی به عنوان یک علم در حال رشد است. ۴ استراتژی بازاریابی اینترنتی که مشتری را حفظ می کند برای شما توضیح می دهم.

۱-ایجاد محتوا  با ارسال فیلم ویدیویی

در حال حاضر محتوای طولانی و اینفوگرافیک ها بیشتر در هر کسب وکاری استفاده می شود. در هر صورت قصدشان این است که برای مدت مشخصی توجه ای را جلب کنند. اشتراک گذاری فیلم ویدیویی در حال حاضر چندین بار در طول سال انجام می شود و دلیل این که این به اشتراک گذاری بیشتر می شود این است که هر کسی می تواند در خانه هم این فیلم های ویدیویی را مشاهده کند.

زمانی که فیلم از طریق ایمیل به افراد ارسال شد درصد کلیک روی آگهی ویدیویی افزایش یافت. اضافه کردن یک فیلم ویدیویی شانس دیدن شما را در صفحه نتایج گوگل  بیشتر می کند. کارشناسان بازاریابی می گویند که بازاریابی ویدیویی بهتر از انواع دیگر بازاریابی است.

در بازاریابی ویدیویی، مخاطبان  بیشتر با محتوای ویدیو تعامل دارند این یعنی این که فیلم را برای دوستانشان به اشتراک می گذارند یا در زیر پست های شبکه اجتماعی کامنت می گذارند. اگر شما از اینستاگرام استفاده می کنید احتمالاً متوجه امکان جدید یعنی “live”  اینستاگرام شدید این ویژگی فرصت خوبی را فراهم کرده است. انواع کسب وکارها می توانند برای بهبود تعامل با پیروان خود از ویژگی “live”  اینستاگرام استفاده کنند. برای استفاده از “live”  اینستاگرام به سادگی دکمه “live”  را بزنید و یک توصیف کوتاهی از این که می خواهید چه چیزی را به نمایش بگذارید بنویسید و سپس شروع به فیلمبرداری کنید. “live”  اینستاگرام  مؤثرترین استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

۲-ایجاد محتوای تعاملی

به عنوان یک بازاریاب آیا شما این عادت را دارید که محتوای جذاب ایجاد کنید تا کسب وکار و ایده های استراتژی شما را برجسته نشان دهد و در صفحات اول گوگل ظاهر شوید؟ امسال من فکر می کنم شما باید درباره اهداف مخاطبین، نگرانی، ترس ها گام هایی را بردارید. کسانی که محتوای ایجاد شده شما را می خوانند از شما انتظار ایده های واقعی دارند که ترکیبی از ایده ها و افکار جالب باشد. درست است که سئو مهم است ولی اول سعی کنید روی نیاز خوانندگان توجه کنید و  محتوایی که نیاز آن ها برطرف می کند تولید کنید و بعد به رتبه بندی تان در گوگل توجه کنید. به جای استفاده از کلمات پرکاربرد از کلمات کلیدی که یک نیاز کاربر را نشان می دهد استفاده کنید این کار باید استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشد. اینفوگرافیک کمک می کند تا شما داستان برندتان را به صورت پویاتر نمایش دهید.


 

۳-استفاده از ابزار تجسم داده

برای بازاریابان، داده تنها راه نجات است. ما به طور مداوم به اطلاعاتی مثل این که چه کسی خرید کرد، کی خرید کرد، چرا خرید کرد نیاز داریم چون حاوی پیام های خاص است اما تحلیل گران با مشکلات زیادی روبرو هستند. تحلیل گران می گویند مغز ما برای پردازش مقادیر زیادی از داده های خام ساخته نشده است. در حال حاضر تنها به کمک تکنولوژی می توان بخشی از تحلیل ها را تفسیر کنیم. این ابزارها داده ها را جمع آوری می کنند تا اطلاعات طبقه بندی شده ای به شما ارایه دهند شما می توانید انواع ابزارهای تجسم داده را در بازار پیدا کنید اما یکی از ابزارهایی که الویت شخصی من در امسال بوده Tableau است. از این ابزار ۵ نسخه (رومیزی، سرور، آنلاین، همراه و رایگان برای استفاده عموم) در دسترس است.

۴- استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان موبایل

یکی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی این است که قطعاً به کاربران اجازه می دهد تا در یک فضایی خارج از شبکه های اجتماعی با آن ها ارتباط برقرار کنید. برای تمام کسانی که می خواهند که ارتباط غیر رسمی یعنی به طور صمیمی با مصرف کنندگان برقرار کنند این یک راه عالی برای انجام این کار است. یکی از اپلیکیشن های پیام رسان تلگرام می باشد که مشتریان می توانند مستقیماً با شما ارتباط برقرار کنند. شما می توانید به اطلاعاتی مثل مصرف کنندگان به چه چیزهایی علاقه مند دارند ، چه خریدهایی انجام می دهند دست پیدا کنید.


 

صحبت پایانی

در این مقاله برای شما ۴ استراتژی بازاریابی اینترنتی را بیان کردم. یکی از استراتژی های مهم و تاثیرگذار گفتم بازاریابی ویدیویی است این یعنی که در هر کسب وکاری هستید سعی کنید حتماً و حتماً بخشی از محتوا را به صورت فیلم منتشر کنید این کار هم باعث می شود سریع تر در صفحات اول گوگل ظاهر شوید و هم کسب وکار شما رونق بگیرد. استراتژی دیگری که معرفی کردم این بود محتوای تعاملی ایجاد کنید این یعنی اینکه محتوای شما به قدری جذاب باشد تا بتواند با مخاطبین برقرار کند. یکی دیگر از استراتژی ها استفاده از ابزارهای تجسم داده است این ابزار کمک می کند تا شما اطلاعاتی که از مشتریان کسب می کنید را طبقه بندی و تحلیل کنید. و استراتژی آخری که گفته شد استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان برای برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد