لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

لوکس فایل

این وب سایت جهت بازاریابی فروش فایل ایجاد گردیده است و کلیه لینکهای محصولات از سایت فایل سل جمع آوری شده اند که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و با اطمینان کامل میتوانید فایلهای مورد نیاز خود را دانلود کنید.

آموزش شناسایی لینک های شکسته در وردپرس

آموزش شناسایی لینک های شکسته در وردپرس

سلام، اگر مالک سایت هستید حتما به این نتیجه رسیده اید که بعد از چند وقت تعداد صفحات سایت به دلیل تولید مقالات و محصولات به شدت زیاد خواهد شد و ممکن است در این بین برخی از صفحات ما و سایت هایی که به آن ها لینک داده ایم دچار مشکل شوند و به ارور های مختلف برخورد کنند با آموزش شناسایی لینک های شکسته در سیستم مدیریت محتوای وردپرس در خدمت شما هستیم تا این مشکل را بتوانیم از صفر تا صد نظارت و کنترل کنیم، آماده اید؟؟

 

  

لینک های شکسته؟

بله درست خواندید لینک های شکسته دقیقا همان لینک هایی هستند که اگر به سایت و صفحه ای لینک داده ایم از بین برود کاربر ما به خطا برخورد میکند.

شاید بدانید لینک ها بخش مهمی از سئو سایت را تشکیل میدهد که در استادان سئو در مورد سئو و سازماندهی لینک ها مفصل صحبت شده است.

 


افزونه Broken Link Checker

تمامی مراحل این آموزش را با استفاده از افزونه Broken Link Checker انجام خواهیم داد در اصل این افزونه در سایت شما لینک‌های خراب را پیدا می‌کند و تغییرات سفارشی شمارا بر روی لینک‌های خراب اعمال می‌کند.

به حدی این افزونه کامل است که میتوانید تایین کنید هر چند ساعت به چند ساعت سایت را برسی کند که لینک شکسته ای موجود است یا خیر

امکانات افزونه Broken Link Checker

  • نظارت بر لینک‌ها در پست‌ها، صفحات، نظرات، وبلاگ‌ها و زمینه‌های دلخواه
  • شناسایی لینک‌هایی که کار نمی‌کنند، تصاویر گم‌شده و تغییر مسیرها
  • شمارا از طریق پیشخوان وردپرس یا ایمیل از وضعیت لینک های شکسته آگاه می‌کند.
  • لینک‌های خراب طرح خاصی در سایت داشته باشند.
  • موتورهای جستجو نتوانند لینک‌های خراب را دنبال کنند.
  • شما می‌توانید لینک‌ها را بر اساس آدرس URL، متنی و غیره جستجو و فیلتر کنید.
  • لینک‌ها را می‌توان به‌طور مستقیم از صفحه پلاگین بدون ویرایش دستی هر پست تغییر داد.

پس از نصب، افزونه شروع به تجزیه کردن پست‌ها، بوک مارک‌ها و سایر محتویات و جستجوی لینک‌ها خواهد کرد. بسته به‌اندازه سایت شما می‌تواند از چند دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر طول بکشد.

وقتی تجزیه‌وتحلیل کامل می‌شود، افزونه شروع به بررسی هر لینک می‌کند تا ببینید آیا لینک سالم است یا نه، می‌توانید پیشرفت کار را در همه مراحل برسی کنید.

تنظیم کردن گزینه‌های مختلف لینک‌ها را در تنظیمات -> برسی کننده پیوند می‌توانید پیدا کنید.

لیست لینک‌های خراب که یافت می‌شود در بخش ابزارها -> پیوندهای شکسته قابل‌مشاهده است.

اخبار لینک‌ها نیز با عنوان “برسی کننده پیوند شکسته” در پیشخوان وردپرس ظاهر می‌شود. برای صرفه‌جویی در فضای نمایش، می‌توانید ویجت نمایش را غیرفعال کنید. هشدارهایی که از طریق ایمیل ارسال می‌شود باید به‌طور جداگانه فعال شوند (در بخش تنظیمات -> برسی کننده پیوند).

در بخش “لینک‌های شکسته شده” به‌طور پیش‌فرض فهرستی از لینک‌های خراب که تاکنون شناسایی‌شده‌اند نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید جستجو بر اساس فیلترها(سفارشی‌سازی جستجو) را انجام دهید مثلاً بگویید که تنها لینک‌های تغییر مسیر داده‌شده را نمایش دهد.

 

چندین اقدام مرتبط با هر پیوند وجود دارد که به شرح برخی از آنان می‌پردازیم:

“ویرایش URL” به شما اجازه می‌دهد که آدرس URL لینک را تغییر دهید. اگر لینک در بیش از یک مکان وجود داشته باشد (به‌عنوان‌مثال در پست و برگه)، همه آدرس‌های URL تغییر خواهند کرد.

“Unlink” لینک را حذف می‌کند اما متن لینک را دست‌نخورده باقی می‌گذارد.

شما همچنین می‌توانید روی محتویات “وضعیت” یا “لینک متن” کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت هر لینک پیدا کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مانیا وب یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 10:31 http://maniaweb.ir

عالی بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد