فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 268حجم فایل: 389 کیلوبایت قیمت: 35000 تومانتوضیحات:
پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مدیریت بازار ، در قالب ppt و در 268 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد.
ضرورت بازاریابی:
1-افزایش نیازها و بالاخص خواستههای روزافزون انسانها
2- کمبود منابع
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند که باید ارضاء شوند.
فهرست مطالب:
تعریف بازاریابی و مدیریت بازار
ضرورت بازاریابی
تعریف نیاز
تعریف خواسته
انواع کالا
تعریف کالای ایده آل
عوامل اثرگذار در خرید کالا
تعریف مبادله
روشهای مبادله
شرایط مبادله
تعریف معامله
شرایط معامله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
تعاریف بازاریابی
تعاریف بازاریابی
تعریف Marketing
تعریف مدیریت بازاریابی
وظایف مدیر بازاریابی
حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
تعریف بازاریابی تضعیفی
بازاریابی مقابله ای
وظیفه مدیران بازاریابی
فلسفه تولید
شرایط بکارگیری فلسفه تولید
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاریابی
فلسفه بازاریابی اجتماعی
اهداف بازاریابی
انواع بازار و محیط بازاریابی
هدفهای رفتاری
انواع بازارها از دیدگاههای مختلف
و . . .
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.